همراهم شوید

ساخت وبلاگ

اسباب کشی و دغدغه های آن همیشه باعث نگرانی افراد و به خصوص جوانان بوده و هست. اسباب کشی آسان است اما با برنامه ریزی! بله می توان با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از خدمات اتوبار ها و باربری های موجود به راحتی و بدون دردسر جابجا شد و از محل جدید زندگی لذت برد.

باربری فدک در منطقه شرق تهران اقدام به ارائه کلیه خدمات اسباب کشی و باربری کرده است. اتوبار نارمک از شعب فعال فدک بار است که از بسته بندی وسایل تا چیدمان منزل جدید را با دقت و وسواس زیاد برای مشتریانش انجام می دهد و امر سخت اسباب کشی را به شیرین ترین تجربه شما تبدیل می کند. برای بهره مندی از خدمات اتوبار نارمک و گفتگو با مشاوران در خصوص باربری و خدمات آن می توانید به صورت شبانه روزی با تلفن 1770 تماس بگیرید.

از جمله نگرانی ها و دغدغه های افراد برای جابجایی نظارت بر عملکرد کارگران و پرسنل شرکت باربری می باشد که بدون آسیب رساندن به وسایل آنها را بارگیری و تخلیه نمایند. اتوبار نارمک این اطمینان را به شما می دهد که تمامی پرسنل کارآزموده و ماهر هستند و وسایل شما را بدون هیچگونه آسیبی جابجا می کنند .اتوبار نارمک برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خود، اقدام به ارائه بیمه نامه رایگان نیز کرده است. از این پس با خیالی آسوده تمامی مسائل اسباب کشی خود از بسته بندی وسایل تا چیدمان محل جدید را می توانید به فدک بار بسپارید.

در اسباب کشی  و جابه جایی اشتباه اولی که هر فردی ممکن است مرتکب شود این است که لوازم های ضروری را در همان اول کار تهیه نمیکند . دغدغه افراد در زمان جابجایی تهیه کارتن، چیدمان وسایل در کارتن‌ها، جمع کردن وسایل شکستنی و حساس و .... می‌باشد. از سوی دیگر افراد همیشه نگران جابجایی و ضربه ندیدن وسایل سنگین نظیر گاز، یخچال، لباسشویی، مبلمان و ... می‌باشند چرا که حمل چنین وسایلی توسط یک یا چند نفر امکان‌پذیر نمی‌باشد و در صورت انتقال غیر اصولی آسیب‌های سنگینی به همراه خواهند داشد. آیا تا بحال در رابطه با کلمه پکیجینگ  یا بسته بندی مرسولات  چیزی شنیده اید؟  در اصل این کاریکی از کارهای حساس در حمل و نقل به حساب می آید. در واقع هدف از بسته بندی محصول در درجه اول ، جلوگیری از هر نوع آسیب به محصول داخل بسته است . 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : اتوبار نارمک, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 18:19

 

 لوازم مورد نیاز اثاث کشی انواع کارتن اسباب کشی : کارتن های چند لایه و محکم کوچک و بزرگ، کارتن رگال دار از مهمترین لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه میباشد. انواع نایلون : نایلونهای حباب دار و سلفون برای ضد ضربه کردن محتوای کارتن ها چسب و برچسب : چسب پهن برای جلوگیری از باز شده بسته ها و برچسب برای نوشتن محتوای هر کارتن. این کار به چیدمان سریع کمک میکند. ماژیک، طناب، پتو یا پلی اتیلن ( به عنوان ضربه گیر بین بسته ها )، پکیج و کیسه های ویژه رختخواب و … 

بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه با رعایت استانداردهای آن باعث میگردد که وسایل شما بدون آسیب به محل جدید منتقل شود. کارتن های محکم، چسب و سلفون، بسته های حمل رختخواب، کارتن رگال دار مخصوص البسه و همینطور روشی مناسب برای جمع آوری اثاثیه، کمک میکنند تا اسباب کشی با سرعت و بدون خسارت و همینطور آسیب جسمی به پایان برسد

 اگر چه در نگاه اول بنظر میرسد که اسباب کشی فقط یک فعالیت جسمی نا مانوس است اما این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. بهار در شرق تهران نیز در ارائه خدمات پیشرو بوده و می باشد . از این رو باربری نارمک و باربری تهرانپارس همواره در جهت کسب اعتماد و رضایت مشتریان خود کوشیده اند.

همیشه اسباب کشی یکی از دغدغه های زندگی شهری بوده است. نگرانی از زمانبندی درست برای جابجا کردن خانه و مراقبت از اثاثیه منزل در حین اسباب کشی کاری پراسترس استاگر تجربه اسباب کشی را داشتید حتما اصطلاح اتوبار و باربری را زیاد شنیده‌اید. در واقع از اتوبار برای جابجایی وسایل بزرگ که خودمان به تنهایی قادر به جابجایی آن نیستیم، استفاده می‌کنیم. با وجود اینکه حمل اثاثیه منزل کار سخت و استرس‌ زایی است ولی اگر توسط شرکتی معتبر و حرفه ‌ای صورت پذیرد آسان و بدون دردسر می‌شود.  باربری بهار با ارائه خدمات برتر در باربری پاسداران یکی از برترین باربری ها در این منطقه از تهران شناخته شده است. همچنین باربری شمیرانات نیز همواره توانسته رضایت مشتریان را به دست بیاورد و مورد اعتماد باشد.

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 20:41

کشور چک با سابقه ۱۸۵ ساله در تولید ظروف کریستال با برند معروف خود بوهمیا چک تقریبا نزدیک به دو قرن برترین تولید کننده کریستال با خلوص ۲۴ درصدی در جهان است. کاسه آجیل خوری کریستال فلاور طلاکوب بوهمیا مدل فلاور پیچ نمونه بارز تلفیق هنر و مهارت و تجربه و تکنولوژی یکی از زیباترین محصولات جدید این برند مشهور است. برند بوهمیا با پیشرفت تکنولوژی شروع به تولید محصولات جدید خود با طراحی سه بعدی برجسته منقش به طرح های بروز در سالهای اخیر نموده است. که با درخشش الماس گونه خود لازمه هر مکانی برای زینت بخشی و پذیرایی در آن مکان چه منازل و چه دفاتر شرکت ها می باشد.

ظروف کریستال و بلور از محبوب‌ترین‌ها نزد اکثر ما هستند. محبوبیت کریستال و بلور در حدی است که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تنها به تولید ظروف از این جنس بسنده نکرده و مجسمه و اشیای تزئینی کریستالی را نیز به بازار عرضه کرده‌اند. با توجه به محبوبیت این ظروف در بازار شاهد عرضه نمونه‌های متنوع با ملیت‌های گوناگون هستیم . بوهمیا چک نام برندی شناخته شده در زمینه تولید کریستال های سرب دار شیک و لاکچری است که در جمهوری چک فعالیت می کند. کریستال های اصل این شرکت که معمولا با نام کریستال چک نیز شناخته می شوند به نقاط مختلف جهان صادر می شوند. ایران نیز یکی از وارد کننده های اصلی سرویس کریستال چک است و نمایندگی معتبر این برند در داخل کشور محصولات آن را از طرق مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد.

قدمت قدیمی ترین سایت های شیشه سازی و کریستال سازی در منطقه بوهمیا به سال ۱۲۵۰ میلادی می رسد.بوهمیا نام شهری در جمهوری چک است.کریستال یکی از سوغاتی های توریستی جمهوری چک است.در جمهوری چک لابراتوارهای شیشه سازی و همچنین هنرستان های کریستال سازی زیادی وجود دارند

برای آگاهی از قیمت کریستال چک می توانید به سایت های فروش و ارائه دهندگان این محصولات مراجعه نمایید و با مقایسه قیمت های موجود، مورد مناسب خود را انتخاب و خرید نمایید. منتها نکته قابل توجه برای خرید این محصولات که غالبا گران تر از دیگر محصولات مشابه می باشند توجه به بودجه و هزینه ای است که باید متناسب با وضعیت رفاهی شما باشد. 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : بوهمیا چک, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 20:29

سرویس پذیرایی کریستال یکی از ظروف بسیار پر کاربرد و زیبایی است که در تمام خانه ها دیده می شوند. تفاوت عمده کریستال با بلور به درصد سرب به کار رفته در آن بر می گردد. لازم به ذکر است؛ که ظرف های کریستالی به زیبایی تراش خورده؛ و بسیار ظریف می باشند. به دلیل حساس و شکننده بودن کریستال، بیشتر برای دکوراسیون به کار می روند. اما برخی از ظروف کریستالی، وسایل مناسبی جهت پذیرایی از مهمانان به حساب می آیند. سرویس کریستال جدید به میزان قابل ملاحظه ای در بازار خرید و فروش می شود.

اغلب مردم تمایل دارند که در منازل خود از شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال استفاده کنند.کریستال و ظروف تهیه شده از آن محصولاتی فوق العاده مرغوب و درجه یک هستند که در زمینه های گوناگون نظیر پذیرایی و مصارف دکوری و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما متاسفانه کریستال نیز همانند سایر کالاهای با ارزش و پرطرفدار زیر رادار افراد سودجو قرار گرفته است و محصولات کریستالی فیک و تقلبی در بازار وجود دارند. شرکت ناخمن در سال 1834 توسط آقای Micheal Nachtmann تاسیس شده است. هدف اصلی از تاسیس این شرکت تولید ظروف لوکس و تزئینی کریستال بوده است. بنابراین اگر دوست دارید ظروفی کاملا یکپارچه و هماهنگ داشته باشید و آن ها را در مجالس و مهمانی های گوناگون به کار ببرید، ما سرویس کامل کریستال ناخمن طرح اوریون را به شما پیشنهاد می کنیم. سرویس کامل کریستال طرح اوریون توسط یکی از برجسته ترین تولید کنندگان کریستال بدون سرب داخلی یعنی برند ناخمن تولید شده است. این برند آلمانی با سابقه ای درخشان در تولید کریستال های بدون سرب با کیفیت همواره در تلاش است تا پاسخگوی نیاز های متنوع مشتریان خود باشد. 

سرویس کریستال جدید با قیمت مناسب را می توان از مراکز پخش عمده ظروف تهیه کرد. لوازم کریستالی را بیشتر برای دکوراسیون و پذیرایی استفاده می کنند.

سرویس پذیرایی کریستال با قیمت مناسب یکی از کالاهای پر فروش این حوزه می باشد.لازم به ذکر است که کریستال نسبت به اجناس مشابه از ظرافت خاصی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر برای مصارف تزئینی به کار می رود. ارقام مختلف این ظروف را می توان در بوفه منزل یا رستوران قرار داد.

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : کریستال ناخمن, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 20:28